Портфоліо


Тендерна робота, ребрендинг компанії "Мрія"
Тендерна робота, ребрендинг компанії "Мрія"
Завдання: Створити нову візуальну ідентифікацію компанії "Mriya farming".

 
Фірмовий стиль Медлайф
Фірмовий стиль Медлайф
Завдання: В основу логотипу лягло зображення “дерева життя”. Це має особливий сенс з точки зору назви центру, зокрема частини “life”. Листя на дереві схематично повторюють зображення певної текстури на клітинному рівні.

 
Логотип УКРМЕТГРУП
Логотип УКРМЕТГРУП
Завдання: Розробляючи даний лого, ми вирішили відійти від знаку переробки “recycling”, який є типовим для компаній, що працюють в даній сфері.

 
Покутські меблярі - логотип
Покутські меблярі - логотип
Завдання: Створити логотип

 
Креденс логотип для мережі продуктових магазинів
Креденс логотип для мережі продуктових магазинів
Завдання: Креденс - назва для мережі продуктових магазинів Карпатського регіону. Традиційно, на гуцульщині таку назву мав предмет інтерєру, в якому зберігалися різні продукти харчування (сіль, цукор, крупи), а також посуд.

 
Логотип та фірмовий стиль Fun Coffe
Логотип та фірмовий стиль Fun Coffe
Завдання: FunCoffe позиціонує себе як так званий “кофіс”, тобто простір спілкування, де можна випити хорошу каву, поспілкуватися з друзями, або попрацювати.

FunCoffe позиціонує себе як так званий “кофіс”, тобто простір спілкування, де можна випити хорошу каву, поспілкуватися з друзями, або попрацювати. Відштовхуючись від цієї ідеї, ми розробили лого, візуальна частина якого відображає каву , смайлик та доступ до інтеренету. При цьому ми дотрималися лаконічності. Шрифтова частина саме відображає суть “Fun” - простору для відпочинку та веселощів.
 

← ctrl Попередня  1 Наступна ctrl →