Залиште Ваш номер телефона і наше менеджер зв'яжеться з Вами
Не можете чекати? Зателефонуйте нам!
+380673430505
Що таке макет? Які вимоги до нього?
Макет – це вже готовий файл до друку, який відповідає вимогам.
Вимоги до файлу:

  • формат Tiff;
  • палітра CMYK;
  • роздільна здатність: для бордів стандартне розширення - 72 dpi, для сітілайтів - 100 dpi, для поліграфії – 300 dpi;
  • без шарів, без шляхів, без альфаканалів.

ВАЖЛИВО! Якщо це борд чи сітілайт, не поміщайте важливу інформацію ближче 20 см від правого краю та 15 см від верхнього краю (у випадку, якщо площина менша за розмірами – при проклейці ці краї обрізаються / підрізаються)
Який термін виконання?
Приблизний термін виконання:

  • виготовлення макету – 3 роб. дні;
  • друк широкоформатний (постери для зовнішньої реклами, банери тощо) – 3 роб. дні;
  • друк поліграфії – до 10 днів, швидкий друк – до тижня;
  • поклейка / монтування зовнішньої реклами – 2 роб. дні (термін може збільшитись, якщо несприятливі погодні умови);
  • виготовлення фасадної реклами – до 14 днів;
  • розміщення реклами в маршрутках – 3 роб. дні;
  • аудіореклама – до 7 днів.
Як зробити замовлення?
Послідовність замовлення відбувається таким чином:

  1. Виготовляємо макет за вашими побажаннями: робимо три варіанти, ви обираєте той, що вам сподобався; його ми доробляємо його до фінального етапу;
  2. Якщо макет готовий (затверджений вами) або ви приносите свій (згідно вимог) - кидаємо його на друк;
  3. Якщо це поліграфія – віддаємо замовлення і робочий макет.
  4. Якщо зовнішня реклама – монтуємо і скидаємо фотозвіт виконаної роботи.

Носіями зовнішньої реклами є борди та сітілайти
Переваги бордів:
  • завдяки своїм великим розмірам (6000х3000 мм) білборди домінують над багатьма іншими рекламними форматами;
  • розміщення біля транспортних розвилок;
  • увага водіїв та пасажирів;
  • сприяє збільшенню кількості потенційних клієнтів;
  • направленість на конкретну аудиторію в конкретному місці.
Варто пам'ятати, що не слід перевантажувати борд зайвою інформацією. Швидше за все, її не встигнуть прочитати. Адже водії бачать борд 2-3 секунди.

Переваги сітілайтів:
  • достатньо великий розмір конструкції (1200х1800 мм);
  • реклама результативна, адже встановлюються вздовж тротуарів та автомобільних потоків;
  • є як статичні, так і динамічні конструкції;
  • часто влаштований внутрішній підсвіт;
  • можна використовувати, як зовнішні вказівки для фірм, що розташовані поблизу сітілайта.
  • тісний контакт з потенційними клієнтами
  • дозволяє підійти ближче, роздивитися та прочитати всю інформацію постера.
Найголовнішою перевагою зовнішньої реклами для клієнтів є ненав'язливість. Ви знаєте, де вони розташовані. Проте вони ніколи не з'являться зненацька та не почнуть набридати.

ФАСАДНА РЕКЛАМА
Носієм фасадної реклами є вивіска - навігаційний елемент будівлі, що інформує про розміщені в ній підприємства, установи та організації. Вивіски умовно поділяються на світлові і несвітлові. До обох можна використовувати об'ємні букви - один з найбільш відомих і популярних серед рекламодавців видів зовнішньої реклами. Їх затребуваність пояснюється, в першу чергу, високою ефективністю і здатністю підкреслити статус компанії.

Світлові вивіски
Несвітлові вивіски
Світлові вивіски
Одним з найбільш розповсюджених видів світлової реклами є лайтбокс (світловий короб) - об'ємна конструкція з лицьовою поверхнею, яка пропускає світло. Підсвічування здійснюється за допомогою ламп або світлодіодів.
Фасадна вивіска плоска
Вивіски виконані з листових рекламних матеріалів (ПВХ, акрил, полікарбонат, алюмінієвий композит). Рідше з дерева, пінополістиролу, металу та інших матеріалів. Найчастіше прямокутної форми. Зроблені у вигляді коробки 3-10 см, але можливі і варіанти плоских вивісок, а також виконаних у вигляді фігури.

Не світлові об'ємні літери
Об'ємний напис. Використовувані матеріали: пінополістирол, ППХ, метал, дерево. Додатково обробляються фарбою, або вінілової плівкою. Встановлюються безпосередньо на фасад будинку, або на плоску фасадну вивіску.

Розробка макету для майбутнього втілення вашого задуму в реальність
ДИЗАЙН
Заповнюємо бриф – і гайда до праці. З вас – побажання ( кольори, шрифт, розмір і т.д.), з нас – втіленя.

Наша перевага в тому, що ми робимо декілька варіантів, орієнтуючись на ваші побажання, а ви оберете собі найкращий. Його ми й допрацюємо до фінального етапу.
АУДІОРЕКЛАМА
Зупинка громадського транспорту - нове місце для розміщення рекламної інформації, яке надзвичайно вдало поєднує в собі всі найкращі якості як зовнішньої реклами, так і засобів масової інформації, адже аудіореклама - одна з небагатьох форм подачі реклами, яку не можна проігнорувати. Увага людей під час очікування громадського транспорту, як правило, не зайнята. Очікуючи транспорт, пасажир перебуває на зупинці від 5 до 20 хвилин і здатний не тільки вдумливо почути рекламу, але й запам'ятати (записати) адресу й телефони. Час роботи «Аудіореклами» - понеділок-неділя з 8:00 до 19:00. Кількість трансляцій протягом години – 5 разів.
«Аудіореклама» охоплює Універмаг «Коломия» та 6 зупинок громадського транспорту, що розташовані за адресами:
1. вул. Шухевича (зуп. школа №1),
2. вул. Мазепи (зуп. школа №1),
3. вул. Січових Стрільці (біля банку «Аваль»),
4. вул. Грушевського (нижче маг. «Фокстрот»).
5. Вул. Петлюри (біля міського озера в напрямку с. П'ядики )
6. Вул. Крип'якевича (навпроти залізничного вокзалу)
7. М-н «Універмаг Коломия»
РЕКЛАМА В ТРАНСПОРТІ
У нас ця реклама подається у вигляді листів А4 формату горизонтального положення. Реклама в транспорті має спонукати пасажирів до певних висновків та / або дій (купівля товару, замовлення послуги, дзвінок за оголошенням щодо вакансій тощо).
Перелік маршрутів
ПОЛІГРАФІЯ
Поліграфія невід'ємна частина успішного бізнесу чи улюбленої справи. Якісно виготовлена рекламна продукція гарантує збільшенню товарообміну і залучення нових клієнтів.

Це можуть бути: пластикові картки, різноманітні візитки, флаєри, хенгери, календарі, блокноти, меню, наліпки, постери, блоки для записів тощо… а також сувенірна продукція.
Залиште Ваш номер телефону і наш менеджер зв'яжеться з Вами